love me



bild 1. fetto är äcklig som vanligt, mår illa..

bild 2. stan med gäb och sockertop idag, sen gick jag o gabbi till naked juicebar o köpte smoothies (L)

bild 3. moi! skitvacker som vanligt då..hahah

bild 4. köpte detta idag, bikinitrosorna ser gigantiska ut på bilden haha, o världens syggaste svarta byxor som vi slogs om, mohaha men jag hittade ju dom först!


har precis ätit mat, börjar bli hungrig igen nu känner jag, vafan jag kan aldrig lita på min magsäck :@
btw, jag börjar bli hurtig tror jag :O gick till skolan igår och idag, har ju åkt bus hela vintern, o så var jag med på idrotten igår o ska va med imorn också :O o idag började jag helt plötsligt göra situps,jogga på stället o andra övningar i korridoren XD hahahahahah, närå ni behöver inte ora er, jag kommer alltid att vara kurd fettot (L)

grey's ikväll <3<3<3<3<3<3
PUSS hare bra/Lara

 


Kommentarer
Postat av: ditt liv

räknar med att du väger över 99 kg före du fyllt 18 bara så du vet, jag spyr på amanda

2010-03-24 @ 22:42:11
URL: http://annahgabriella.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt byxorna?

2010-03-31 @ 20:52:49
Postat av: lara

sv: HM!!

2010-03-31 @ 21:50:20
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0