laris


fråga inte va jag har för fel..sugkvalite btw, asså HAHAHAHHA jag skrattar så mkt när jag kollar på videon, fyfan va rolig jag är..

idag efter skolan va jag med viktor o sockertop, sen kom jossan också, de va nice, jag åt tre bullar hemma hos viktor, hehe gott som fan :D
o jag åt marabou o läsk till lunch idag för skolmaten va äcklig som vanligt..
nu gör jag ingenting, ska snart äta nåt min min mage kurrar, o jag har feeeta ångesten för jag har så mkt läxor nu, åh döda mej..

haha jag hade inget o göra i skolan när jag väntade på lisen o viktor så jag lite bilder,så mobbat
 
kolla va fin min baby är!

puss!/Lara

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack det är min vän som har gjort den :) och fint med cupcakes hihi

2010-01-12 @ 00:33:37
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: alexandra

mina är köpte på bikbok:D

2010-01-12 @ 16:02:47
URL: http://byalexandra.blogg.se/
Postat av: jossan

hahaha slutet (L)

2010-01-14 @ 09:19:23
Postat av: Svenni

Jag heter faktiskt Mikalea i mellannamn.

2010-01-18 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0