Guess who's back?

Hejsan Hoppsan !

Svenni (!) här. Nu är favoriten tillbaka efter några månaders oaktivitet :) Jag har (om jag börjar berätta om det viktiga/intressanta. .) faktiskt inte fettat mig sådär super mycket idag. På lunchen gick jag och åt kinamat med resten av bloggen samt några andra sköna snubbar också väl värdiga den hedersfyllda titeln 'Tjockis'. 
För den som inte vet det så hatar jag jordnötssås, jag menar, nötter... I maten! No no no... MEN! Inte denna! Thai-china-take-away (Lottas närbutik, mer känd som Lottas) i utkanten av solängen gör den absolut godaste jordnötsåsen jag någonsin (!!) ätit! En eloge till både Lottas och Chipsy.. som var med oss och åt och som varje dag tappert kämpar på för att få behålla sina två kära slapphängda vänner under hakan, som gett upphov till hans smeknamn. U go boy!
Anledningen till att jag kostade på mig att köpa mig en sådan delikat rätt som jag åt idag var ju iallafall för att Lisa Fisa Sockertop, (alias 'Hörnet') idag fyller 16 bast!!!!!!!!!! ^^ Denna stora one-of-a-lifetime-experiance var ju naturligt vis tvunget att  firas med . . . en ..kanske egentligen inte .. ovanlig lunch. Det är iallafall tanken som räknas! :)
Om jag ska fortsätta med uppgiften att räkna upp allt kaloririkt jag ätit idag så kan jag med blandad glädje och förtvivlan meddela att jag när jag kom hem började att käka en morot. (MOROT!) Men! Övergick ganska snabbt till... till muffinsmet. Förtvivlan känner jag därför att jag lyckats hålla mig lite nyttigare på sistone, men nu vek ner mig pågrund av flottets och margarinets fångande fresteler och tryckte i mig en hel skål med smet. Och glädje känner jag..  jag åt muffinsmet,behöver jag säga mer? :) ...Hade nästan förträngt hur ljuvligt det smakar... Tja, nu ska jag skriva nått A4 om den fascinerande proccesen då bilar rostar.. så ..so long.. see u next monday. :D

Peace out/Svenni

ps. Jag ska käka Sushi på Onsdag, WEIIII!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du äntligen bloggar!! :D

2010-01-19 @ 18:29:44
Postat av: Anonym

lite övertalning helps :D / fetto

2010-01-20 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0