back 2 school

tja Laris här
just nu sitter jag o nördar vid dataon o inte gör ett skit typ :D
idag började ju skolan, rätt chill faktiskt, o vi slutade 2 för sista musiklektionen va inställd :D
så jag,fetto,svenni,sockertop,ks, gick runt på stan o käkade/fikade, såklart..
o jag köpte lite grejer på H&M, bland annat världens finaste bh som jag e helt kär i! hehe:D
vi träffade också viktor&emanuel så vi gick runt med dom också...:)
sen åkte jag o lisa hem, skulle igentöigen vart med ks, svenni o fetto som fettar hos ks nu men jag orka inte åka till stan, det är ju så jävla fucking kallt!!! så jag stannade hemma ist :D
tror jag ska kolla på let's dance o fetta ikväll, finns ju inget bättre än att fetta satt..:D

o imorn ska jag,svenni,fetto o viktor kanske sova hos lisen(socker)! om vi inte kan sova där så är vi väl ändå med varandra o hittar på nåt kul, som att mobba varandra typ..;)

aja vi hörssss, pusssiiii /Kurden


kurdi <3 sockertop!

jag o ks gillar foood! <3


Kommentarer
Postat av: amanda

a fat and proud fotograf!! :D

2010-01-09 @ 18:43:02
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: josjos

åh vad fin ks var i platt hår :D

och lara och lisa är snygga som vanligt japp

2010-01-09 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0