fetto is in tha house! (LOL?)

Shobre vad hender Yaoo alla gangstarhss och alla andra också för den delen:)

Igår var det ju alla hjärtans dag, åt såklart massor. (fast det gör jag iförsig alltid..)
geléhjärtan i massor och röd marsipantåra formad som ett hjärta, suupperniice säger jag bara!

Nu strax ska jag hugga in på middagen som idag är kyckling, sitter och kollar in på den i ugnen nu åhh den ser ut att taste good asså! Sen blire musikalträning då jag ska sjunga this sång:

Veronica Maggio - Måndagsbarn

Jag spelar en ung tjej som heter liv, ett måndagsbarn som festar runt och inte gör någonting vettigt med sitt liv. Whitetrash haha
Slänger upp en bild på kurdi innan jag börjar äta, Sööttiis <3

Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Emilia

sv: men vad för dans?

2010-02-15 @ 18:34:44
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

love the song <3

2010-02-15 @ 20:35:30
Postat av: Sofia

love the song <3

2010-02-15 @ 20:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0