IDOL

tjatjaa, lara här!
kollar på idol nu, haallå kom på nu att om bara 100 som går vidare, o typ 23 från gävle som gick vidare äre ju skiiiit svårt att gå vidare :O asså om man tänker på hur många det är som söker åååååååh.
har fan inte tänkt på det förr, åååh då vill inte ja söka dit :(:(haha.
ah har inget att skriva om, eller jo idag när jag kom hem från skolan va jag så äckligt hunrig så
jag åt yoghurt, 2 muffinsar, ostbågaaar, ehhm va mer åt jag..typ choklad o sånt också
fan ja vart hungrig nu igen, ska äta på pausenm aja orkar inte skriva nå mer nu, för jobbigt haha
puss / kurdi :)
ja o sockertop :)

Kommentarer
Postat av: gabriellabitchhh

älskar dej oxå snygging!

2009-09-18 @ 23:29:26
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0