Goddag

Hejsan hoppsan
 Här kommer lilla Svennen. Har inte bloggat på eeeh.. två veckor? Tänker inte ens förklara mig, nu gör jag det iallafall och jag har inte heller mycket att säga. Min dag idag: Sova, knapra huvudverkstabletter, sova, gnälla, lunch, facebook, sova, bloggen.. och snart hämtmat. Min dag! underbart eller hur.. någonting som är kul r iallafall att jag ska jobba imorgon, (KUL!? det är väl värsta boring?) okej jag tycker faktiskt det ska bli skit kul att tjäna lite extra cash rättare sagt 135 kr för att spela kort med tanter i två h. nice. oc imorgon är det halloween, vilket jag fick reda på idag. KUL! att jag fick reda på det en fucking dag innan, och inte är det någon som ska ha nån halloween-fest eller nått heller, eller iallfall inte nått jag är bjuden på . . . haha skulle inte förvåna mig om hela gävle ska göra nått och jag sitter hemma och äter nudlar typ. XD jaja allt för mig.
Ha det bra .

/Svenni ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0