robin robin robin

ooh shit, jag(Lara) amanda, gabbi och malin va o kollade på robin i valbo idag, asså ni förstår inte hur nervös jag var innan, kunde inte sova inatt, ärligt..

aja skriver kort nu, när han skulle upp på scenen för soundcheck log han o vinkade till mej (ja jag dog)
o sen efter han hade uppträtt (HAN VAR AWESOME BTW!!!) gick vi up på scenen för signeringen o vet ni vad han sa till mej då? här kommer min favorit. asså jag va så chockad o vi stod bara där tysta typ sen såg jag att han skrev "Till Bästa Lara" o flera hjärtan, oh my..då sa jag typ att han va skit bra o sånt o han ba tycker du de? MEN daah såklart, o han e bäst, haha.
ah sen tog jag bilder o sånt ihop med han, haha alla vart skitfula förutom en typ hehe :D

o sen gick vi upp dit igen för jag glömde att fråga han om han kunde signera min robin tisha, så då gjorde han det, o typ hundra hjärtan haha sötis, o så tog vi en till bild ihop, orkar inte skriva mer men dagen va g r y m, tack robin och tack tjejer!
klicka på bilderna


det där e den bästa bilden på oss! ni kan ju tänka er hur dom andra ser ut då..haha
köpte världens sötaste läppglanser på bikbok också, ååh i'm in love

btw, jag o freja gick på new moon idag igen, gah den e sså bra! oki nu ska jag sova, puss /kurdi


Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

Bilden ni står brevid ligger i min säng just för tillfället^^

2009-11-22 @ 00:08:46
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Cicci

Där kom Robin uppdateringen! Förstår att du var väldigt nervös och sen överlycklig! Massa hjärtan och allt oxå, värsta gulliga!;) Hoppas han kommer hit snart igen da;) Jättefin bild på er två oxå ju, så söta;)

2009-11-22 @ 13:08:56
Postat av: beccaa,

*sv. haha jag mådde inte så bra, så stannade inte kvar så länge. :( Men såg lite iaf.

såg er iaf, LÄÄNGST FRAM :)

2009-11-23 @ 08:57:59
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0