glassglass i stora lass

chacha bloggen!! haha oseriöst..
nej men TJA kurdi/Laraaaa här, har inte så mkt o berätta, har precis ätit middag, usha hatar, men mamma tvingade mej för jag åt inge mat igår (åt popcorn m. dipp ist!!) så jag var tvungen idag..:(
aja åt iaf glass efter maten, mmm älska <3
annars har jag faktiskt inte fettat så mkt idag, åt inget i skolan som vanligt, sen när jag kom hem åt jag en macka, asså jag börjar bli orolig över mej själv, förr åt jag jämt chips,glass,kakor o allt möjligt är jag kom hem från skolan o idag åt jag bara en macka!!! :O nej jag ska skärpa mej o ta en till glass nu..:D

juste, har precis laddat ner nån jävla robin - another lover's gone remix som dom la ut på hemsidan, vet inte om jag ska skratta eller gråta http://www.easy-share.com/1908496330/Robin-AnotherLoversGone_REMIX.zip ni måste ladda ner o lyssna på den!!!!

aja ska göra matteläxan nu (juste en till sak som ororar mej, jag gör matteläxan TVÅ dagar innan den ska va inne, lisa vart också chockad idag, shit va har hänt med mej, har jag blivit en nyttig skolnörd?:O nejdå, oroa er inte!!)
och hämta en glass :D

vi hörs puss/ Lara


bjuder på en finfin bild på mej, lisa och ollis! jag älskar mitt rosett/paljettlinne btw, hihi..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: ja det heter dom :) haha x)

2009-11-24 @ 16:45:04
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0