favorit fettot här..

Lara såklart ;)

chachaa ligger i min säng o äter massa läkerol, fick 2 goodiebags när jag va i valbo med massa läkerolgrejer, fett nice jao :D

åt skit mkt pepparkaksdeg (+ mackor o chips) idag när jag kom hem så jag har fett ont i magen :( men lätt värt det, så ÄCKLIGT GOTT ju!

slutade igentligen 2 idag, men vi hade "lucia träning" eller va man säger, så slutade jag 3 :(
skulle va med betty då men hon hade inte slutat så jag åkte hem ist, o nu ligger ja här o gör inte ett piss, FAN nu messade jossan o skrev nåt o sen ba btw inte lång tid kvar nu :)<3
åh hon menade ju självklart tills rob kommer, gaaaah jag är så pinsamt nervös!!
åh jag längtar som fan till helgen, för det första kommer min syster hem!! :D o sen..

på fredag; ska jag, elena o freja på NEW MOON PREMIÄR!!
shit kan inte fatta att jag äntligen ska se den!!!! ska på den tidigaste, 15:15 :D

på lördag; första kolla på robin då, längtar så jäääääävla mkt, och sen vid 6 ska jag o freja gå på new moon igen!!! hehe vi e galna

och på söndag ska jag nog inte göra nåt speciellt hoppas jag, söndagen e min dag, då gör jag verkligen inte ett skit, bara kollar på tv o sitter vid datan, har på mej pyjamasen hela dan o äter onyttigt heeeela dagen, i love it! förstår inte varför alla hatar söndagar..

aja tisdagar e också NICE för då är det ugly betty o desperata, hihi lägger upp nåra bilder nu, sen ska jag äta nåt, e sjukt sugen på marabouvinter o fanta men vi har inte det hemma :( jag har redan ätit upp det..
puss/Kurdi

freji o jag på matten!
det mest värdefulla jag äger just nu!
haha erkänn att jag ser skitcool ut med mina hörlurar o peacetecknet, lol jag ser ut som en tönt, men det är jag också :D

update: kommentera för fan!!! annars slutar iaf jag blogga, och ni vill ju inte att det ska hända ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Men Lara, jag är duktig på att kommentera iaf haha.

Åh ska du se Robin igen, berätta?!;)Då vill jag se bilder sen;)

Ja jag längtar oxå till Hanaw kommer hem, tycker hon har hängt i Sthlm lite för länge nu haha.

Åh ska ni kolla new moon, jag har inte ens sett första än haha jag vet jag är sämst!

2009-11-17 @ 19:41:15
Postat av: lara

haha ja du är typ den enda! :)

JAA han kommer till valbo, hahahahaha :D



du e störd, vafan du har ju tom filmen?!

2009-11-18 @ 16:17:06
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha ja jag vet, jag skulle sett den med Hanaw, men sen såg hon den med dig och sen har det inte blivit av haha, i know, störd! Kanske dags att jag kollar snart så jag kan se tvåan haha.



Åh kommer han till valbo, idolerna verkar hänga där! Men det är ju tur för dig;) Då måste du ju prata med honom!;) Jag blir nästan lite nervös haha så förstår att du blir det!!

2009-11-18 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0