love me to pieces

tjaa Lara här, dålig uppdatering i know..
btw, har ni tänkt på att jag o lisa typ jämt uppdaterar samtidigt hihi aja..

idag va jag först i skolan då, sen typ vid 2 åkte jag ner till stan o fikade med mamma (ÄCKLIGT LÄNGESEN) hehe åt först kladdkaka o sen varmmacka med mami.:)
o sen gick vi till synsam, jag hade ju bokat tid för att prova linser, hehe fråga inte hur det gick..tycker fan synd om han som jobba där, haha nejdå tillslut gick det iaf :D
aja o nu sitter jag här o gör inte ett piss, ska snart jobba lite med SO arbetet, roligtroligt..känner att jag måste gå til köket hämta nåt gott nu (=onyttigt), vi hörs puss/Kurdi
btw vet ni vad jag har drogat den här veckan, glass med krossade pepparkakor!!!!!! sså pinsamt gott!
saknar dej sjukt mkt papi <3

Ps. tycker synd om Lisa N som inte har smakat marabou vinter!:O oh my God typ världens godaste, fast fett längesen jag åt den :(

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker inte alls m. vinter är sådär jättegod:o det är god men inte extrem!

2009-12-09 @ 20:30:20
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vilken fin bild på dig och Kamal!

Trevligt att träffa dig en sväng på Waynes idag, va ju ett tag sen som vi kom fram till haha, du och din moder hade dock lite godare fika än mitt och Hanaw äpple haha, men det va fint det med!=)

2009-12-09 @ 21:01:59
Postat av: Lisa

Jaaa, det är synd om mig!:( måste måste fan ta och köpa mig en sån snart, den låter good!

2009-12-17 @ 18:38:25
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0