Aloha!

Hej hej Svenni är . måste först ursäkta för mit fjortisinlägg tidigare .. :D skriver inte tieep .. nej ja är ett helt vanligt fetto typ. idag har jg haft teater!! :D extremt kul :D:D men ja typ annars en vanlig dag i skolan. vi hade svenska prov typ hundra läxor men det gör inget direkt :D Har också hälsat på min kära mormor, min skadade lilla mormor :) Anyway.. nu till det som är important.  vad har jag ätit idag.. :D Förutom oätlig skolmat. har jag tryckt i mig två stora portioner med köttfärs limpa :D:D hihi jag heter svenni av en anledning... ^^ jag också ätti ca 90 g choklad och en stor godispåse .. Mer finns tyvärr inte på min fettolista för dagen .. :( men jag lovar att äta upp mig till en riktig liten tjockis .. :)<3 XOXO SVENNI <3Jag i duschen om några veckor .. om jag sköter mig alltså.. :D
jag i duschen om några veckor.. om jag sköter mig såklart.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0