hejsan svejsan

Gud va det va längesen, har faktiskt saknat tjockisbloggen. tihihihihihihi

kan ju börja med att skriva en väldigt chockerande sak, igårkväll var jag ganska uttråkad och det va inget bra på tv så jag bästämde mig för att gå lite på vårt fina rosa gåband(!) efter 5 min ville jag dö, men jag klarade faktiskt av att gå i 20 min!!!!!! det låter kanske inte så mkt men tro mig, det va jobbigt. jag mådde illa efteråt och fick träningsvärk direkt, fan det är illa.

hopp annars då, det har inte hänt så mycket i mitt meningslösa liv, min vinterdepression börjar gå över, det är ju jävligt nice, skrikiga lara är tillbaka liksom!!!!!!!
hade debutkonsert för typ en månad sen, har kanske aldrig haft så roligt. så det va ju kul, hm ja.
fan hade glömt bort att det va jobbigt att blogga, vet liksom inte vad jag ska skriva.

i helgen ska jag iaf till stockholm till min syster som har flyttat dit, den jäveln.
aja bjuder på lite bilder nu


mitt fina gåband, haha

i skolan(östra) i måndags, haha jag hittade en popcornpåse i min väska, så varför inte liksom?

en grym(t ful) bild från nyår också!!!!!

okej hoppas att ni som har tjatat är nöjda nu. hehe
PUSS/den tjockaste kurden

Kommentarer
Postat av: stina

åååååååååh äntligen ett inlägg! OMG! duktig du är som gått så länge på gåbandet gummis <3<3 åå fortsätt blogga mera tihihi :P:P ha så kul i storstaden också! xP kramizz

2011-01-12 @ 15:52:27
Postat av: malin

Sv; Omg lever fatbrownies?

2011-01-13 @ 16:58:33
URL: http://onesize.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0