duktig tjej

trodde idrottsläraren var blind eller nåt men nej det var hon inte, nu har hon gett mig en IGvarning.
haha förvånad över att hon snackade med mig i måndags och inte tidigare, men imorn då jävlar ska kurden va aktiv på idrottslektionen, vänta bara!!!!!!
annars så hare inte hänt så mkt, har haft en bra dag i skolan, chokladen som jag hade i väskan räddade min dag, igår fyllde sockertop år och idag fyller malin! det ska vi fira på fredag, längtar. hehe

det var sjukt nice hos syrran i helgen BTW, vi åt vidrigt mkt, på  fredan köpte vi cheezballz, lantchips,godis,läsk och massa olika bakelser från 7eleven! på lördan käkade vi på vapiano, och sen fettade vi lika mkt som på fredan. det är så det ska varaa! shoppade lite också, tihihihhi :p:P:P:P:p.p

nu orkar jag inte skriva nå mer, är lite för arg på min mage som aldrig kan bli mätt. Gud mina inlägg blir ju bara tråkigare och tråkigare, förlåt mina älskade fans!!

jag och min kusin på vapiano i lördags

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0