stackars mage..

Efter att skrivit tre nationella prov under dagen så gick jag, Sockertop och Freja hem till Elena för att kolla på avatar(filmen asbra men hann inte se klart hela) Efter det cyklade jag i racerfart ner till stan, sprang in på donken och kom 30 sekunder senare utrusande i högsta speed med fyra cheese och pommes i famnen som medtogs till teaterlektionen(med både spanska Malin och Svenni) som startade fem minuter senare. Snacka om snabb jag är! (tänkte skriva hurtig där men sen kom jag på vad jag hade ätit..)
Sen efter teatern var det fikakalas här hemma med tårta.. Det går ju inte att skippa liksom..?
Så texten ovan talar för sig själv, jag är ett fetto och jag är mätt.
Nu säger tiden åt mig att jag borde dra blicken till grey's, PUSS!

Collage på kurdi från mig hih med Sean Mcconnell text <3 Love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0