Spanska malin är i svängarna igen!!!

OMG OMG OMG, de va ju typ ett år sen jag uppdaterade här =O haha, jag har sagt i flera månader att jag ska skriva men så glömmer jag bort de och bloggar bara i min egna bolgg :'D.. Ja vad ska jag skriva? jo..
kan inte fatta de nu men ja i typ onsdags hade mamma köpt kebab till mej (mitt liv) men jag dissade den, jag gav bort den till mamma istället för at äta den själv :O ååh ångrar mej så sjukt mycket nu :*(...
Och nu när vi va på klassresa (som kurriburri berättat) vann jag 4kg gott och blandat!!!!!!!!!!!!!! MUMS!!! och jag har fortfarande typ 23 påsar kvar (a) haha.. och på dan när vi skulle käka så bestämmde vi oss för att gå till en kina restaurang där de va buffe, jag fick en chock när jag fick veta att man fick ta hur mycket man ville bara man betalade 89 spän :O.... Asså hur mycket sishu och hur mycket kina mat som helst pluss frukt buffe. ÅÅÅHHH GE MEJ!!!!!!!!!!!!!!... Näe nu ska jag äta godis och sen sova :) BYEEE

pussssssssssssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0