från turklandet


gaby kom hem från turkiet igår, o kolla va honköpte till mej! hahha mina vänner känner mej väl.
tack hun!<3 

aja fettos musikal va så jävla bra! skitrolig hahaha, e stolt över dej fula jävel.
riktiga föreställningen e nu, så gooood luck mandy.

aja åt risifrutti,chips o juiceee när jag kom hem, har ätit choklad o annat nu också, hm vet inte va jags ska skriva, svenska hollywoodfruar idag! maria montazami kommer väl döda mej som vanligt!

PUSS/Lara

fett gangsta o cool jao, haha...

Kommentarer
Postat av: stina

NEJ JAG DÖR MILKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VILL HAAAAAAAAAAAAAAA!!!



förresten såg en ny marbousmak i sthlm passion o chili eller är jag efter??

2010-05-10 @ 19:17:06
Postat av: Lara

haha stinis jag tänkte på dej när jag fick chokladen!

o ja du e så efter liksom ;)

2010-05-10 @ 21:41:57
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0