vindruvor

Igår så skrev jag om mitt FYND på OK Q8 vilket var en marabou vinter för 10 spänn.
Så idag när jag berättade det för Kurdi fick hon typ andningssvårigheter och ont i hjärtat - she's a reeeaaaal fatto

Hmm, när jag var i Italien för ett par veckor sedan gick jag upp ett par kilo.... Kurdi har sagt att hon börjar bli rädd för min matsäck (blir ALDRIG mätt) och jag börjar allvarligt undra om dessa kilo är typ något straff. PLEASE TELL ME GOD!!!! Hahahhahahaha skoja.

Ikväll är det Grey's vilket jag är säker på att ingen missar, bästa serien någonsin?????

Åt precis typ 3 portioner med mat och direkt när jag ställt tallriken i diskmaskinen tog jag fram godis och chips. Min magsäck börjar seriöst skrämma mig.

Ni vet att ni vill ha mitt GODIS
xoxo sockertop

kurdi and moi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0