solig tisdag

HAHAAH på rubriken, men det stämmer ju, aaasnice! ah kurdi här btw..haha

engelska nationella idag, hör- och läsförståelse, gick bra tror jag!
slutade klockan 1 idag, eller igentligen 2 men jag va inte med på idtotten hehe..chockerande? neej
aja så jag och svenni gick hem i det underbara vädret, haha love it.
aja dagens b-bilder:


HAHA fyfan bjuder på den, haha jag o fetto på rasten,vet ni vad två tjejer som går förbi oss säger? "sällan dom äter" HAHAHAHAAHAH
 
haha jag har så kul på matten (L)

o detta åt jag när jag kom hem, har fortfarande ont imagen efter det, haha

en supersnygg outfit bild också, hahaha eller inte,jag gör en grimars igentligen men ser ju självklart ut som attjag är skitseriös :( men skitsamma jag är uttråkad så lägger upp bilder bara..fett hjulbent jag ser ut btw :OOO

desperata o cougar town ikväll, underbart (L)
PUSS/Lara


Kommentarer
Postat av: Malin

SEXIII KURDI!!! Så jävla fiiinNN!!!!

2010-03-16 @ 15:30:42
URL: http://summerlife.webblogg.se/
Postat av: Beccaa,

hahah sällan man säger så, när man går förbi folket, ;)



Lara är fiiin :D skitsnyggt halsband :b

2010-03-16 @ 17:47:49
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH VARFÖR HAR NI INTE SAGT ATT NÅGRA TJEJER SA DET??? HAHAHAHAH SKRATTAR PÅ MOI

btw sällan dina oseriösa miner blir seriösa lööööv juuu<3<3<3

2010-03-16 @ 20:59:04
Postat av: bergbergberg

äckligt emma = mig ahha :D:D

supersweeata duu ofc <3

2010-03-16 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0