lördag

tjoooo kurdi här,
igår va vi på vasa (som fetto skrev) Gud va jag längtar tills jag börjar där (L)
haha, aja efter skolan gik jag på stan med fatbrownies, malin,gabbi,chipsy och ka hei, jag handlade för över 700 kronor, roligt.., vi fikade på java i flera timmar coskå, åt varmmacka mummmms! vid 9 typ gick vi tjejer hem till mej, eller först till konsum o köpte fettogrejer såklart, o sen hem till mej o käkade chips m dipp,popcorn,läsk o inge mer :O
mysig dag iaf!!

idag ska jag o stina ha en lur&stur dag, haha ska snart gå ner till stan för jag ska byta storlek på en grej som jag köppte igår, o så  måste man passa på att gå ut nu näre är så jävla härligt väder!!
aja vi ska väl fetta ikväll eller nåt '
PUSS/Lara

ahhaha vår klass sålde fika igår för att tjäna pengar,haha menn jag åt upp allt ist..

o detta köpte jag


Kommentarer
Postat av: gayybybaby

vad äre för bh??

2010-03-20 @ 21:09:09
URL: http://annahgabriella.blogg.se/
Postat av: lara

en bh/bustier från lindex..;)

2010-03-21 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0