Godkväll alla nattugglor

Godkväll gokväll hälsar svensken i gänget.  
klockan börjar närma sig tjugotre när jag nu skriver mitt lilla inlägg. Idag har jag för den som vill veta haft extrem pms och spenderat kvällen med att försöka lista ut varför jag själv gråter, inte sådär jätte kul.. XP har sovit en hel del också. och! så kan jag meddela, eftersom denna blogg är väldigt fixerad vid allt vad det gäller mat, att jag har som motto att äta en muffin varje dag, vilket jag hittills lyckats ytterst bra med. detta är ett superbra och enkelt tips för alla er som kämpar för att få siffrorna att stiga på vågen och för att uppnå en real fatbrownie nivå. på endast ett par veckor lägger man på sig en härlig bilring och kilorna bara kommer flygandes!
det var några goda råd från en föredetta bloggerska, det är nämligen så att jag avgår/blir kickad. det är iaf tyvärr slut för svenni som bloggare, men det innebär ju självklart att jag inte kommer att sluta äta, nej, äta kommer jag alltid att göra i stor utsträckning, har alltid gjort, även fastän ni läsare kanske inte riktigt fått ta del av det, tyvärr:P det är därför som det just blir ett slut, jag uppdaterar för sällan. men! varje gång det luktar så där riktigt inträngt av fett, eller varje gång ni trycker i er en stor flottig munk, eller varje gång ni ser flott som dryper nerför en glansig fritös, då! då ska ni tänka på mig! tack för mig. remember me. as te fat swedish girl i was.

kom ihåg mig. /Svenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0