eclipse

http://www.youtube.com/watch?v=S2HIda5wSVU&feature=player_embedded trailern, mh är död, haha tjejerna i vår klass är nog som största twilight fanen(heter det så?) alla skyndade sej hem efter skolan för att se den..

aja tjaaaaaaaaa bloggen! Lara här, hm kom på att jag typ bloggar varje dag, aja jag har ju endå inget bättre för mej haha..

idag var jag med på idrotten, vi hade simning och JAG var med!! haha jag var den enda fatbrownien som va med,jag är fett stolt jao!! haha,  sen hände det väl inget speciellt på vår äckelskola, gick hem med fetto o vi snackade massa.
sen när jag kom hem åt jag en munk,vaniljhjärta, rostat bröd med jordnötssmör, godis o lite mer. (L)
aja ska fortsätta plugga nu, hare bra o kommentera mer!!
PUSS/kurdi

cpbild, men så jääävla skönt att mn kan ha skinnjacka nu!!!!!


fetto&kurdi, o så cp blir mitt hår efter att jag har badat..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va fint hår! ni båda är jättefina!

2010-03-11 @ 17:48:37
Postat av: pilly

:* jag börjar typ gråta när jag ser den! :O men det är för jacob !! :´(

2010-03-11 @ 22:44:42
Postat av: Malin

PINSAMT FIN PÅ DIN BILD!!!!

2010-03-13 @ 12:37:10
URL: http://summerlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0