bilder från helgen/kurdi

fredagen:

fetto gabbi malin jag sockertop på musiken

sockertop, typ halva klassen gick på stan efter skolan, gick såklart till naked juicebar <3

jag(L)deras smoothies

köpte this (L) aj kjolen<3

sen gick jag,fetto,sockertop,malin,adam,hampus,pilly och hannes hem till ks o fettade/kollade på film, sov där, o det är inte ens allt som vi åt! ahha

jag o spanska malin <3

snygg outfit haahah

försökte göra situps, men det gick ju som det gick..

hannes, o fetto, haha snyggt

malin sminkade hampus! hahaahahaha

så fler bilde på fb sen, har inga bilder från igår men det e kanske bra för alla va så jävla risiga på morronen, hahahah.
juste fick skittles från lisa som hon köpte till mej i italien, ååh godaste godiset som inte finns här <3 fack sockertop!!!!!

idag ska jag käka på dallas med jossan o ludde, o typ bara slappa, äta ostbågar,glass,mat mm, lyssna på musik, o det är inte gossip girl ikväll!!! :@

aja ha en bra o fetdag PUSS/Lara


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahhahahahahah!!! gillar bilden när du gör situps :'D

2010-03-28 @ 18:43:13
URL: http://summerlife.webblogg.se/
Postat av: Cicci

Åh köpte du både kjolen och shortsen;) Dom var väldigt snygga båda två måste jag säga!=)

Heta pyjamasbyxor oxå;)

2010-03-29 @ 08:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0