att anna vann = pinsamt

tjaa kurdi här, har inte bloggat på nåra dagar så jag skriver om helgen nu.

i fredags gick jag,freja och sockertop hem till elena efter skolan o käka grekisk mat, ogjorde lite annat, sen gick vi ner till stan för vi skulle se remember me (L), köppte såklart fettogrejer innan marabou, popcorn o cola kan inte gå på bio annars, aja vi trodde inte att filmen skulle va så bra men gick på den för att rob va med, men asså aj bästa filmen någonsin, ni måste se den för att förstå hur bra den är, MÅSTE SE DEN IGENN NUUUU!
haha sen åkte jag o freja hem till henne för jag skulle sleepa hos henne, vi satt o åt och pratade hela kvällen typ, ostbågar,chips,läsk,o typ vaniljvisp med marabou, jag mådde så illa men kunde inte sluta äta, åååh så gottt, sen somnade vi nån gång, haha.

köpte chokladboll o smil i skolan (L)

asdålig bild men vi gjorde en asgod grej, man hde vaniljvisp okrossad marabou o sen stöllde vi inte det i frysen mumma!
                                
igår vaknade vi typ vid 11, käkade frukost o segade, sen CYKLADE vi ner till stan, GUD va skönt det var, har inte cyklat på hela vintern så det va asnice, när viva på stan köpte jag min drömtröja <3 och n assnygg väska <3 ahah sen gick vi till waynes o fikade, bulle o läsk tog ja, mums, sen åkte vi hem til mej o käkade kurdiskmat, haha vi äter hela tinde kom jag på nu, det är det enda vi gör typ, hhaa
sen åkte hon hem vi 7, jag kollade på mello med mamma o chips o dipp såklart, DARIN SKULLE VINNA,eller salem <3 INTE FITTANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe sorry.


jag o freja my love inne på dinsko


asså HUUUUUUR FIN?????????????världens finaste, hr letat öööverallt efter den, i uppsala,sthlm,kista,här, men den har varit slut överallt, sen när jg hittade EN bara i fredags o såg att det var i min storlek svimmade jag nästan av lycka, haha töntig jag är men asså seriöst kan inte sluta kolla på den, den är sååå jävla Lara

och väskan då, inte så jävla ful den heller, dör när jag kollar på den. (L)

idag ska jag kanske käka på dallas med ludvig o jossan, annars händer det nada idag, det är ju söndag = min slappdag <3 gossip girl är iaf ett måste ;)

så hare bra, o kommentera annars är inge kul att blogga,PUSS/Lara

update: jaaa mina grejer från hm har kommit!!! eller inte högklackadeskorna men de anrda, åh nu e jag glad


Kommentarer
Postat av: Anonym

ge mej dina kläder!!!

2010-03-14 @ 14:51:41
Postat av: josefine

söööt lara!! + freja är snygg, var kan man köpa henne?

du passade bra i din tröja btw :)

2010-03-15 @ 20:07:01
URL: http://stylebyjorkan.blogg.se/
Postat av: Malin

Älskar väskan!!

2010-03-16 @ 15:32:39
URL: http://summerlife.webblogg.se/
Postat av: Hanaw

Lara: Vad snygg du är i MIN halsduk och MIN skinnjacka ;P

Freja: het som alltid, kom å hälsa på snart, när jaaag är hemma!

2010-03-17 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0