ååååh


ja om ni undrar vad det är på bilden så tappade fetto min(kurdis)o hennes paj idag på hk:n..hahahaahah

ja så vi fick äta detta ist, PINSAMT GOTT made by moi! viktlök i också, gaaah (L)

fetto är fräsh när hon äter...Gud ja

stan med gäb efter skuul (L) fick pengar idag!!! så jag shopppade idag också hehe..

fikade såklart på vårt place coffee lounge <3
 
yummi, ser inte alls konstig ut..

och detta köpte jag, tröja från HM garden collection, sunglasses lindex o älskadekjol frn HM(såklart)

o det bästa nu..COCA COLA TAVLAN jag har drömt om den i såå många månader,när jag kom hem idag såg jag den hänga på min vägg (ska dock inte hänga just där) åååååh jag e så glad, asså kolla på den!! så jävla Lara så det finns inte


nu ska jag kolla på svenska hollywoodfruar (maria montazami (L))

PUSSS tjocka babes/kurdi


Kommentarer
Postat av: Berrrgg

nummer ett förlåt för pajen

nummer två matbilden på mig jag spyr

och för det tredje as fina things

och för det sista och fjärde SÅ PINSAMT DIG; LOVE THE TAVLA!!

2010-03-22 @ 21:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0