twilight fan event



 



hahha, notera taylor i bakgrunden.
har tagit sjukt många bilder o filmat massa, men bilderna suger, fick ingen bra bild.
fler bilder finns på face också

igår åkte jag o freja till sthlm på morgonen o gick runt på stan, träffade sockerto käkade med henne,
sen åkte vi hem till helene(som vi sov hos) o fixade oss o sen vare dags, åkte dit o jag trodde typ att det skulle vara en presskonferans, men det va ju sjukt stort  vi väntade typ från 5, 6 började det då vare typ band som spelade, dom visade klipp från eclipse som inte visats nånstans än, o sen typ halv 8 (trodde dom skulle va där hela tiden) kom dom! o HerreGud va alla skrek, o jag har aldrig skrikit så mkt i hela mitt liv, hahaah skrek i flera timmar innan dom kom fan XD
men jag o freja ville bara gå därifrån när dom kom, asså det va för jävla overkligt, är fortf det, och det va hemskt att se folk som fick deras autografer o tog bilder med dom (fucking vip).
jag försökte säga till mej själv hela tiden att det var bella swan och jacob black som jag har läst flera böcker o filmer om, att dom satt några meter ifrån oss men Gud kan fortf inte fatta det,
 hhaha och om en vecka ska jag o freja gå på förhandsvisningen av eclipse, shit kommer kännas så pinsamt wierd att jag har sett dom irl

aja sjukt kul vare iaf, eller kommer vara glad över de om ett tag, men nu är vi bara deprimeade ahahah

kom hem  vid 1 idag, har bara chillat sen dess, imorn ska jag till sthlm igen med gaby!!!! ska shoppppa den här gången, köpte bara ett linne o en bh igår
men aja orkar inte skriva nå mer nu
PUSS/Lara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0