nåra bilder från igår


ks jag o pilly, hsha sexigbild

fetto!!! inatt åkte hon till malta på språkresa i tre fucking veckor!! jag saknar henne redan min älskling :(((((((((

pilly sockertop o svennis mat, och ja dom åt upp allt.

svenni o sockertop

i <3 u!

haha mobbad

åt sen kladdkaaaka<333 och chips, och popcorn.......<3

sa hejdå till mandy sen <3

det va fett nice o mys hos ks igår, vi kollade på love actually sen, tröttnar aldrig på den filmen!
vi åkte hem vid 12..

just nu sitter jag o äte glass, kladdkaka o nachochips!!! vill spy för jag åt precis lunch också heeh :D

aja ikväll ska jag träffa mina tjejer, typ alla från klassen ahha, PUSSHEJ/lara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0