i'm back

tjooo kurdi här, har inte bloggat på flera dagar för att vårt internet inte har funkat (fråga inte hur jag har klarat mej, fettos data e sönder så vi har sörjt tsm) MEN NU FUNKAR DET <3
har så äckligt många bilder att lägga upp o ätit mkt men orkar inte skriva nåt nu, är för nervös inför avslutningen, ska vara konfransiär med freja o elena o jag o malin ska ju sjunga en låt, o så ska klassen sjunga en.
aj va nervös jag är

ska skriva allt sen på lovet, för jag kommer inte göra ett skit då o inte ha ett liv (för det har jagju annars liksom) för alla kommer åka bort menjag e fast här i norrland.

men idag vare iaf klasssensdag så vi grillade nånstans typ o myste, sen gick jag fetto bella alicia gabbi o malin på stan o  sen käkade jag ludvig jossan o fetto på nian, wok o nudlar <333333
sen va jag med fetto min andra halva ett tag

btw vet inte vad som har hänt med mej men jag har ätit mktmkt mindre dom senaste veckorna, har typ ingenmatlust, men det  kommer väl tbx på lovet, jag e väl för nervös o äckligt depp för att vi ska skiljas åt(klassen)

HAHA förra veckan från paddlingen, när alla andra babade satt jag o  proppade i mig wienerbröd o annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0