yesterdaaay/kurdi

skolan va chill, bara engelska klassråd o musik, sen gick vi o kollade på nån teater is this it, aaasbra, så so:n o andra musiklekionen va inställd! wiie.
sen efter de gick jag,viktor,sockertop,jossan o ellen på stan ett tag, jag köppte present till sockertop som fyller 16 på måndag(!!!!) o världens finaste örhängen till mej :D
sen käkade vi på donken, o sen tog vi bussen till dallas o åt middag där!!
fy snacka om att man stinker fett/pommes/pizza efter man har vart där, euw, aja vi satt o åt där länge o sen drog vi hem till mej o kollade på tv o fettade med massa chips&dipp o läääääsk (L)

idag har jag inte gjort ett piss, skulle vart med davie men jag e så lat så vi är imorn ist..
sitter o äter godis nu, åh mår illa, aja pusshej/Lara

DET ÄR KALLT      haha jossan va modig o gick upp på scenen!

sådär ser man alltså ut i håret efter att ha legat på golvet i en bil typ, hahah
(L)                       fy i helvete va gott, vill ha :(
(L)                       suddig, sockertop äter keeebab
flädercider(L)        kärlek


Kommentarer
Postat av: Emilia

chips och dipp lät inte fel hörru/hörrni ;)

2010-01-17 @ 19:39:52
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Gå in och rösta på den du tycker ska vinna veckans blogg :)

2010-01-17 @ 20:14:20
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: haha söt

2010-01-17 @ 21:21:29
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Andrea

åhh vad gott med munkar!!:)

2010-01-20 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0