svaaar




jag, kurdi, vill ju helst gå jazz på estetiska linjen för jag älskar att sjunga men det blir sam-sam ist..

fetto är typ säker på sam-språk

sockertop vill gå humaniora (spetslinje/knoddlinje) eller sam-kultur

svenni vill också gå på humaniora

vi alla ska gå på vasa såklart :D

btw, fick nyss hem typ papper där det står allt jag har handlat o sånt med mitt bankkort så jag räknade hur mkt pengar jag har lagt ner på bara mat å sånt, från 6okt till 30dec la jag ner 1418.31 kronor på bara mat, chips o sånt, o det är ju bara det jag har köpt med kortet, så alltså äre inte allt..
o i bara december la ja ner typ över 500 på bara mat o sånt, är det mkt??

 aja nu ska jag plugga vidare, puss/Lara

hahahahahah bjuder på en as ful bild på moi på hk:n igår


Kommentarer
Postat av: jos

sötlara!

och vasa är bra :) vet ju jag mycket om men ändå haha..

2010-01-12 @ 21:04:30
Postat av: Anonym

500 spän på en månad.. rätt mkt.. men till bra ändamål!! :D

2010-01-12 @ 21:16:40
Postat av: Erika

En vuxen shoppar mat för runt 1500 i månaden. För mig blir det närmare 2000 för jag gillar att shoppa en massa godsaker, hehe!

2010-01-12 @ 21:30:41
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0