Tjëna Tjëna :D

Hej hej måndags Sverran här.
Idag har jag hämtat ut min mobil!! WHIII! :D Mycket mycket nice! En liten föredetta borttappad w995 sony ericsson.. <3 Kärlek till den^^ jag har också valt gymnasium idag. Humaniora på Vasa blir det.. hoppas jag att det blir.. det gäller att komma in också :D Just nu sitter jag framför TVn och myser fastän jag borde göra annat.. typ läxor. Men ja det suger så nedrans hårt nu för tiden.. (nu förtiden?) så ja jag sitter här iallafall och mumsar chokladbollar och sörplar mjölkblandat kaffe :D Påtal om fika kan jag ju också meddela att vi på hemkunskapen har fått i uppgift att anteckna allt man handlar och det är ju typ flera hundar på bara nåägra dagar!! och bara på mat!! helt sick .. men nu måste jag fixa lite stuff så vi ses sen :D

/Svenni :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0