Söndag - a depressing day

Imorgon är det skola, behöver väl inte utrycka mig mer än så..

Idag har jag sovit, smsat, datornördat och jobbat inget mer, brukar typ aldrig göra nått på söndagar, är alltid så extremt deppy och osocial då ;)
Men däremot har jag ju ätit, det spelar jag ingen roll vilken dag det är, äter ju alltid liksom x)
ätit massa kakor, popcorn, pizza och massa gött :)
Btw så kvällen hos sockertop var super truper igår skit mysig och det var fett nice att träffa och samla tha fatos + viktor igen :)
Slänger upp en bild på mig från förra året, hahahha typ två veckor sen när jag var i Sälen ;) 

 Ha det super!!

/ Feettto


Kommentarer
Postat av: Selma

åhhhhh vad fiin du är amanda ''fetto'' <3333

2010-01-20 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0