slow day yaaoo

hoolla gangster fetto här hahaha, och kurran :D
Idag har jag gjort precis som kurdi, bara ätit. inte särskillt kul, eller jo när man åt men inte annars.. Idag har jag ätit blandannat chips (ofc), mackor med smält ost, te i massor(har blivit sjukt beroende av te, om nån bryr sig) potatisgratäng(hur mkt grädde och allt i) och kött, pepparkakor, choklad, pizza & mer potatisgratäng.. Kvällen har inte ens kommit satt mer blir det väl... 

Som sagt så ska vi över to lissie snart, viktor och svenni kommer också! Vi ska väl fetta och ha det chill som vanligt! :D Igår var jag och svennen hos Ks och typ kolla på moulin rouge och åt! hade ätit äckligt mkt tacos och fika hos min padre innan och sen när jag kom dit åt jag så pinsamt mkt chips och läsk att jag bara skrek för jag hade så ont i magen. Men jag har inte ångest elr nått för vi var så duktiga att vi gick hem :D 
Här har ni mig och kurden(kurran xD) nu :



Ha en bra kväll, för det ska vi ha! :D

Btw vi funderar på att ha frågestund, vad tycks om det??

PUSS / fettoo

Kommentarer
Postat av: stina

haha , ha frågestund (Y)

2010-01-09 @ 20:50:36
Postat av: kurdi

hihi va söta va är

2010-01-10 @ 13:51:53
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: Anonym

frågestund blir super!:D

2010-01-10 @ 17:22:06
Postat av: amanda

hahahha jag vet vi är supersöta! :D

2010-01-10 @ 17:22:42
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0