robin bengtsson

erkänn att det va jävligt längesen jag skrev nåt om min favorit?? haha men måste göra det nu
för idag äre ett år sen jag träffade honom för första gången.
idolfinalen räknas ju inte ;)

aja var i valbo med stinis o kollade på honom, alice o kevin va också där då..
va så jävla nervös flera veckor innan, okej äre varje gång men åndå.
sen efter va jag så jävla lycklig hehe började gråta,pinsamt.
o jag kommer ihåg pussen på kinden o kramen som jag fick (a)

men sen när jag kom hemjag typ fett depp för jag trodde att jag aldrig skulle träffa han igen XD o jag fick ingen bild ihop med honom o det va typ det enda jag ville i flera månader XD

skrev det här på bdb sen :
åhh alice gjorde min dag

jag: kan du skriva till lara?

hon: ja, absolut..är det du som är lara?? :D åsså kramade hon mej

jag: AHHH

hon: åh jag har hört så mycke om dej :)

jag: :O :D :O D

hon till robin: det var hon vi skicka julvideon till.

robin stirrade på mej

jag sa nåt sen börja jag gråta som fan o svimmade nästan. haha  

hahaha fan
vilken tönt jag är asså! 

aja bilder från den dagen(klicka):

haha jag såg ut som en pajas, o det där var efter jag "träffat" honom, man ser att jag har gråtit..
och bilden på honom har han kommenterat på face :D

aja har iaf tagit flera bilder med han nu(hha det som jag aldrig trodde skulle hända), här är iaf dom mest lyckade:

stolt&nykter, efter avutningen, 10e juni (jag såg mongo ut)

10e oktober i uppsala, bästa dagen i mitt liv, utan tvekan! har nog aldrig vart så lycklig, log hela dan, på tåget hem, o på morgonen när jag vaknade! fyfan va mobbad jag är, haha.

21 november, det va också en bra dag, troddde jag drömde när han sa "här kommer min favorit" hahahah, har många misslyckade bilder på oss från den dan, när vi ska se fula ut/göra grimarser, haha

aja måste sluta nu, jävligt mobbad inlägg i know men va tvungen, så puss hare bra! /kurdi


Kommentarer
Postat av: Anonym

naw så söta!

2010-01-25 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0