malin gästbloggar!!!

Hola malin the maneger for the fatbrownies here :D.. Har vart med Kurdi och Viktor idag och fettat, och nu ligger jag hemma hos Kurdi. (Jag ska sova här).. Eftersom att det här är en fettoblogg ska jag skriva en lista på precis allt jag har käkat idag :D..

Frukost:
fettobröd med sylt på (2 st)
Oboy.

Lunch:
Chips och Läsk.

Middag:
Kyckling
Pommes
Mangoraja sås :P
ketchup

Och kvällens fettande med Kurdi och Viktor:
Chips + Dipp
Godis 
Julmust (gången tusen)
Apelsin juice..

Fan va lite vi har fettat idag :O Ojoj, det måste vi ändra på!!. Haha, Vi var gick nyss upp för att byta om till pyamas och när vi var klara kurdi bah: Mot köket! HAHAHAHAHAH!!!  (kl 2 på natten)

Btw jag och kurdan har just spelat in 2 covers (inte så seriöst):
http://www.youtube.com/watch?v=9ISZieBAcmk

http://www.youtube.com/watch?v=c_w3aL-3DTY

Hare riktigt jävla fettigt nu :D Byebye!!

//Spanska Malin :D

Kommentarer
Postat av: Spanska Malin

Alla måste vara så avundsjuka på mig som både känner och är bästis med The fatbrownies :D

2010-01-06 @ 02:30:47
Postat av: stinis

haha fan va ffult :D ni äger !!

2010-01-06 @ 17:42:53
Postat av: Hanaw

2010-01-06 @ 23:12:31
Postat av: Hanaw

vad duktiga ni är tjejer!!! o jävligt snygg studio måste jag säga ;)

2010-01-06 @ 23:12:54
Postat av: Spanska Malin

Hahah, Jag bara älskar studion :D

2010-01-07 @ 13:06:25
Postat av: Cicci

Måste hålla med Hanaw om studion haha, där har man varit många gånger, och i hennes garderob som ni oxå verkar ha besökt haha.

Lara du sjunger jättebra!! (du oxå såklart Malin)

Om (eller okej när) du blir kändis så får du komma ihåg att du känner mig;)

2010-01-07 @ 19:15:24
Postat av: Amanda

ahhaha det var inte lite du hade ätit x) <3

Skit bra att du gästbloggar!! :D

2010-01-10 @ 20:45:58
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0