jordnötsmör

tja Lara här, sitter vid datan nu o inte gör ett skit, drömmer om vaniljglass med blåbär men jag orkar inte gå till köket så jag får väl sitta här o förstätta drömma..hahah

aja kom hem från skolan för nån timme sen, åt rostade mackor med jordnötsmör då, åååh så jävla gottt, o lite chips o hundra glas juice :D
idag hare intehänt nåt speciellt tror jag, åkte hem direkt efter skolan typ,

men imorn ska jag va med jossan,ellen,lisa o viktor efter skolan, det kommer bli as nice, vi ska bla käka på dallas, fetta med chips,godis o sånt hemma hos mej o annat :Dniiiice

aja lägger upp lite bilder nu, sen ska jag gå till köket o hämta glass :D puss/kurdi


hahahahaah visst ser jag ut som en as cool gangster XD

jag o svenni e så sexiga

mitt liv

Kommentarer
Postat av: emanuel

i´am a fat brownie

2010-01-15 @ 21:48:11
URL: http://eeemmanuell.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har frågestund, kika in och fråga något!:)

2010-01-18 @ 20:10:54
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: Fetto

urk jordnötsmör är inte gott!!

2010-01-20 @ 22:27:16
Postat av: Anonym

Hahha kolla gaby i bakrunden på gangster bilden XD

2010-01-20 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0