har ändå inget bättre för mej

tja fettobloggen, kurdi här :)
sitter o äter en macka o dricker juice, ja klockan är halv 2..
 men jag kan inte sova, åååh jag har vänt på dygnet, får ångest.
aja hoppas att alla hade det nice igår, det hade jag iaf, jag stina o malin somnade iaf runt 5 tiden igår/inatt/idag, o sen idag åkte jag hem vid 4 typ, gjorde ingenting då, var assur o deppis, hatar killar.
sen på kvällen kom stinis o  vi kollade på två filmer, käkade massa ostbågar o cola o nördade framför datorn..o jag har suttit hä sen hon gick, hehe inte bra..

aja ska väl gå o lägga mej snart, inte öfr att jag kommer somna men..
imorn ska jag, jossan och ellen till valbo, wohooo!!! vi ska kolla på ellens baby erik grönwall :D

aja vi hörs puss/lara

haha erkänn att jag e snygg som amy winehouse?? ;) på malins o ollis hollywoodfest förra året..

 


Kommentarer
Postat av: jossan

du är cool lara (L)

2010-01-11 @ 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0