ge mej maaat

tja kurdi här, jag e så gaalet hungrig, ni anar inte! okej jag e jämt det men asså ändå..
o jag orkar inte gå till köket.. o om jag gör det kommer jag bara väcka mamma o det pallar jag inte, plus att jag inte vet vad jag ska äta :O e gööörsugen på nudlar med det har vi inte :(
aja ska sluta tycka synd om mej själv nu.. haha!

har iaf vart med malin(hon sov ju här) viktor, stinis o gabbi idag :D
jag o malin gjorde först pannkakor, typ dom godaset jag ätit!!! o sen kom dom andra o vi har
kollat på hairspray (L) o fettat med chips, godis o popcorn! nice asss hellll!

o nu gör jag ingenting, typ drömmer om nudlar <33333333333333333
ska lägga mej ganska tidigt innatt tror jag, eftersom skolan börjar på fredag (don't ask me why)
ojaghar ju vänt på dygnet så jagmåste bli van med att lägga med tidigt o gå upp tidigt åååh jag får ångest när jag tänker på det..

bilder: 

puss/Lara

Kommentarer
Postat av: O T H I L I A

sluta lara, de är du som är de!! =)

2010-01-07 @ 11:14:29
URL: http://othilias.blogg.se/
Postat av: stina

fan vad sugen jag blev på pancakes nU :(

2010-01-07 @ 17:15:42
Postat av: josefine

kanelnudlar :p

2010-01-07 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0