congratz to moi hehe lol =)

holish bloggen!

Socketop här - jävligt längesedan jag bloggade, jag vet, men har varit i min stuga hela julen and so on...

Idag fyller jag i varje fall år. =) 
Har typ inte insett att jag fyller år eller vad man säger blir typ förvånad varrannan sekund och ba just det!
Utav kurdi min älskling fick jag BAKLAVA!!! Det godaste som finns på denna jord - oki? Olle, aka svenni, bjöd mig på lunch på lottas, china/thai food loove it =D ni vet att jag lever för att äta.

Har precis faktiskt bakat en kladdkaka, bcz vi firar inte mig '4 real' för en imorgon då typ lite släkt kommer så jag förbereder hehe.

Hoppas ni har det nice förövrigt i livet och äter mycket.
Ni känner till fatbrownies motto(made by kurdi): Livet är kort, så ät mycket du kan!

Med dessa ord avslutar jag blogginlägget SE YA fetton
xxxx Sockertop


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till dig!! :D

2010-01-18 @ 22:21:29
Postat av: fetto

Grattis min fetaste o best friend!!! hoppas att du äter mkt, vilket du kmr (A) :D <3

2010-01-18 @ 22:22:18
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: hanaw

Grattis snygging!!!! Har inte kvar ditt nr så jag kunde inte sms'a dig igår, men GRATTIS!

2010-01-19 @ 13:53:12
Postat av: Johanna

Grattis! :)

2010-01-20 @ 22:24:11
Postat av: Felicia

Fin, kul & intrssant blogg hörni, och grattis till dig ''sockertop'' ´:)

2010-01-20 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0