chokladglass med chili??

tjeeeena bloggen, lol, kurdi här :D

hehe imorse gick jag o mami till hälsocentral o kollde mitt hjärta, har haft hjärtklappning o ont dom senaste veckorna typ så vI skulle kolla upp det, hehe gissa vad det berodde på? håll i er, dom andra dog typ av garv när jag berättade, har för dålig kondition, måste börja träna lite o fika mindre, HAHAHAAHAHHA.
lycka till Lara..

haha men idag efter skolan (lämnade in min framtid btw, blev jazz) gick jag o dom andra fatbrownies, betty,chipsy,ks,frans,freja,hannes till waynes o fikade men håll i er! JAG KÖPTE INGET Gud ni ska veta hur stolt jag var,seriöst tror det är första gången jag går på stan utan att fika..
men heeeeehe jag o betty gick till subway sen för hon skulle köpa en macka, då köpte jag en cookie o vi delade på en liten chipspåse..FAN jag klarade det inte :(

o  när jag kom hem kom jag på att mamma har åkt till uppsala/sthlm o ska va där i några dagar så jag åt glass, men chili i?:O o cola, hehe orkade inte värma maten..

aja ska försöka sluta köpa mer fika/chips o sånt  för jag har gjort av med typ alla mina pengar o det har gått mindre än en vecka sen jag fick månadsgrejspengar..hehhe inte bra!

alltid lika snygga miner haha bettan o henne älskade macka

btw,  när ja o stina va på stan innan church street blev jag kär i den där klänningen men hade inga pengar så mami köpte den igår, älskar den! sockertop har likadan svart :D
o snääälla ge mej tavlan, God dör va snygg den är. hehe väldigt Lara-ig

nej nu e jag hungrig igen så ska gå o hämta chips, puss!/tjocka kurden


Kommentarer
Postat av: fettooo

HAHAAHHAHAHHAHHAHAhahhahahahhaha hjärtproblem pga av hjärtat bby du måste börja gå ltie mred mig!! .D

2010-01-25 @ 21:37:16
Postat av: Anonym

uscchh vad äckligt med chili i chokladglass lär ju bli jääte starkt!

2010-01-27 @ 21:17:29
Postat av: Saga

vad gillar ni för sorter ii eran glass, the fat brownies ? :)

2010-01-27 @ 21:19:08
Postat av: Anonym

åhh skitfin! :)

2010-02-02 @ 22:58:41
Postat av: Anonym

klänningen alltså :)

2010-02-02 @ 22:59:00
Postat av: Anonym

2010-02-02 @ 22:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0