wasting my time on a bum like you

tja Lara här, mår asdåligt o jag har bara ätit frukost idag kom jag på nu, shit.
lägger upp bilder från helgen på fb ist..

aja, i fredags sov jag,fetto,ks o svenni hos pilly, åt massa mat, cheesecake, o chips o chokla å sånt, p så kollade vi på män som hatar kvinnor o 2an, hade inte sett som inna men dom va bra.
o innan vi åkte till pilly käkade vi på donken o jag skulle köpa min drömtröja men den fanns bara i storlek 40, såklart..

vi vaknade typ kanske vid 10 igår, o kollade på film fettade, o käkade frukost, sen vid 1 åkte jag till stan o käkade på donken med viktor,jossan o ludvig, men jg åt inget för jag va så mätt, sen gick vi runt lite åp stan o sen åkte jag hem o fixade mej inför min systers kompis fest, hon har fyllt år så hon hade en stor fest, sen vid 6 åkte min family till festen o hade det niiice, åt massa gotti, åkte hem vid 1 o gick o la mej direkt..

aja o idag har ´jag inte gjort nåt o tänker bara slappa o deppa, PUSS/kurdi

hah the ugly truth

btw, sockertop är i sin stuga nu o fetto har åkt till sälen, så bara jag o svenni kvar i norrland, vi +ks ska fika på stan imorn, då ska jag tvinga henne att blogga :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman <3

2010-02-28 @ 17:09:59
Postat av: SÖRQUIST

Sv; hahaha söt du är !

asås lara helt seriöst. jag kan inte sluta kolla på det där videoklippet där du garvar ! :'DD

2010-02-28 @ 23:44:28
URL: http://ffridaalicejohanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

du passar i glasögon!

2010-03-04 @ 14:40:45
URL: http://sannastrath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0