tidningen

tja lara här..
sitter o äter ett äpple just nu, fett surt o man blir ju galet mätt:O

hihi igår gick jag först i skolan som vanligt,musik hela eftermiddan, sweet! vi tränade till etiopien-konserten som vi har nästa lördag, tidningen kom o tog bilder på oss, o nästa vecka kommer radion!! hehe.

sen efter skolan gick jag på stan med davie, åt ciabattamacka som vanligt på coffee lounge<3
o sen på kvällen myste jag med stinis o amanda:)

idag ska jag nog bara chilla hemma,o kolla på melodifestivalen med my family o massa gotti, som chips m dipp, läsk o cheesecake :D nej jag har fortfarande en nyttigt vecka men eftersom dom andra ska äta det så äre ju synd om mej så jag äter inget onyttigt på måndag ist, då jag igentligen får det :D
O GUD va gott med chips o sånt, fatta jag har inte ätit det på snart en vecka!!!! :O

HAHA dör va ful jag e


olivia lara lisa!<3 haha ja jag har en tisha med cupcakes..

hha natti skulle se gangsta ut.
btw sista dagen med natti igår, har känt henne sen 2an o idag flyttar hon till tierp!
vi kommer sakna dej <3

fy i helvete va gott det är!

haha sötdavid!

så hare bra, PUSS/kurdi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud vilken fin tröja!! från monki va??:)

2010-02-06 @ 17:08:34
Postat av: Anonym

we gonna miss u natta <3

2010-02-07 @ 21:55:22
Postat av: Wilma

kul att ni var med i tidningen!

Maten mumms <33

Skitsnygg trääja sockertop!



Puss på er girlis!

2010-02-07 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0