SPANSKA MALIN!

Hola, Espania Maulin here!! HAHAHA.. Idag har jag vart riktigt feet faktiskt. Först käkade jag otroligt mycket lunch i skolan, direkt efter lunchen hade vi hemkunskap och då gjorde vi soppbuffe och jag åt en hel skål av alla 4 soppor! OMG!.. Sen gick jag ner på stan och shoppade en badräkt! (SUMMER). sen när jag kom hem käkade makaroner och 10 min senare käkade jag en hel skål med choklad flingor :D!!



Btw: Ni har väl inte missat att dom har öppnat fettaste smoothie baren nere på stan!!
GAASSH! innan jag gick hem från stan köpte jag en med typ mango, banan och annanas i. så äckligt god!
nya sommar trenden??..   Don´t forget www.summerlife.webblogg.se !!!
CHAOO!!


Kommentarer
Postat av: malin

bästta bloggen, bästa spanien.. bäasta sommaren!! <3

2010-02-23 @ 17:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0