haha

jag ska ju som sagt inte äta nåt onyttigt den här veckan,vill kolla hur länge jag klarar det, så tidigare idag skrek jag att jag ville ha godis o mamma ba:men jag har ju köppt till dej, o sen: men du ska klara det här, ta en frukt ellet nåt ist.
så jag åt ett äpple (!!) frivilligt, o sen åt jag middag, kött!! haha okej lövbiff öre ända köttet jag äter.

o nyss när mamma hade hämtat glass åt mej kom jag på igen att jag inte fick o mami ba:
men det e chips o godis du inte ska äta, glass gör inget det e ju iaf mjölk i, HAHAHAHA
mmh snacka om att det är gott..färsta onyttiga jag ätit på hela dan! shit e stolt fan..hahha

FAN JAG VILL HA CHIPS :'(

Kommentarer
Postat av: Theresa

haha . men ni är ju the fatbrownies, ni ska inte klara detta! :P

2010-02-02 @ 22:47:02
Postat av: The fatbownies fan hahha (sanna)

men motståät i chipsen! :O you can do it!

2010-02-02 @ 22:47:40
Postat av: fetto

GO KURRAN DU ÄR ETT FETTO!!

2010-02-02 @ 22:49:24
Postat av: VanessaOlsson

hah fail!

Skitsnygg, rolig och söt blogg tjejer! :)

2010-02-02 @ 22:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0