bästa facebookgruppen

hahhahaha, soo us!

okej tja kurdi här

igår så sålde vi fika i skolan för det va typ öppethus, klart att det va vår klass som sålde fika också, haha vi köpte typ allt, gott som fan vare, sen efter skolan gjorde jag inget, åt bara jävligt mkt kommer dock inte ihåg vad..


hahahhahha asså märks det att vi gillar att bjuda på oss själva?? min blid e lätt värst..

idag först nationella,uppsats grejs, tog med snickers,massa godis o läsk!! sen efter skolan gick jag o freja ner till stan o blev kär i allt jag såg typ, hahah vill att det ska va den 20e nu!!!!
sen efter ett tag gick vi till systers jobb o chillade där, fick varmchoklad mums!
sen köpte vi en grejs,
o sen när jag kom hem åt jag massa gotti o  jag o min broder va barnvakt åt två barn, ush..

aja ooh nu kom mamma med munkar PUSS/Lara

frejs på syrrans jobb!


Kommentarer
Postat av: Emilia

sv: hahaha, jag trodde ärligt inte någon skulle kolla xD creds till dig! :D

2010-02-13 @ 22:40:49
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0