asdfg

tja kurdi här!
vi slutade typ 10 över 1 idag. sweeet!
igentligen skulle fatbrownies vart idag o käkat brownien från 7 eleven men fetto va sjäääövklart sjuk idag! haha skoja,krya på dej baby! så vi ska va imorn ist..

så efter skolan åkte jag o freja hem till mej o hehe åt..typ det enda vi gjorde o kolla på tv, åt pinsamt mkt,bla glass,snickers (som jag åt på nationella idag haha)läääsk,yoghurt o typ salta kex eller typ sånt med vitlöksmör/creme bonjour. MUMS

hon gick hem vid typ 6 så sen dess harjag inte gjort nåt bara ätit ännu mer, mat, läääsk, choklad,mango,godis, o det va allt tror jag.
 orkar inte skriva nå mer nu, för jobbigt, nej jag e inte lat..funderar på att äta lime med salt typ det godaste som finns!! aja PUSS/Lara


min nya fina pose, u like??? HAHA

cpbild men GRATTIS CHIPSY

sexyFREJA





Kommentarer
Postat av: Anonym

sexy pose!!

2010-02-09 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0