After shower

Heloo my dear and (fat?) friends!

åhhh i know you like it! fetto goes trött och crazyy
Som ni ser kom fetto precis ut ur duschen, varit på teater och promenerade hem med Svenni och spanska Malin. Har ätit lite pasta smält ost och köttfärssås, och innan teatern : Mc chicken å pommes <3<3 i lööv it!
Ye, så vad har hänt i dag, egentligen mycket men man kan inte dela med sig allt här i livet! en sak jag kan säga är iallafall att promenaden hem var inte lyckad... ramlade utanför en grind där det stod oturssiffran 13, svennni kastade ner mig i stora snöhögar ett x antal gånger, antalet vill jag helst inte nämna.. jag gjorde illa mig, frös, blev spottad och ja vad blev jag inte ?
VARFÖR ÄR JAG ALWAYS THE OFFER? 

Frågan jag aldrig får ett svar på..


Kommentarer
Postat av: stina

offerofferoffer! :*

2010-02-04 @ 17:13:21
Postat av: kurran

jävla offer

2010-02-04 @ 17:16:48
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0