my name is rashid, lara rashid..

jag får damp.
jag äter hela tiden, heeeeela tiden, asså konstant, idag har jag ätit allt från chips till glass,äpplen,kakdeg,mackor,yoghurt,choklad,pizza,frysta hallon,juice, o säkert mer..

MEN jag blir aldrig mätt!! det är aaaasjobbigt,gaaah var bara tvungen att skriva der, haha hoppas att ni antecknar detta, okej nu ska jag sova, men först måste jag äta nåt för jag e såklart hungrig igen..

PUSS/Lara


bjuder på då supersnygga bilder!!!


hm det där inläget skulle publiceras igårkväll men blogg.se dampade då..

idag har jag smakat ballerinakladdkaka, BULLSHIT äre, trodde dde skulle va kladdigt eller nåt men helt vanliga kakor typ, blev besviken :(
o så har jag ätit wienersemlor??? hmmm asså wienerbröd ist för bullar typ, heheh har sklart ätit annat också men det där va nya grejer ;)


Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHAHHAHA älska bilden! xD

2010-02-22 @ 19:08:09
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du klart att du äter jämt kurran`;)

2010-02-22 @ 19:25:26
Postat av: Anonym

är det robin? :D

Hur fick du den bilden ? , vem har lagt upp den ?

2010-02-22 @ 22:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0