i'm back on track!!!!!! eller nästan iaf..

hej älskade fettoblogg, er favoritkurd här.
det va fan inte igår, kommer knappt ihåg hur man bloggar..haah okej jag ska inte överdriva.
har saknat lilla bloggiloggen!!!! haha åh lol

asså jag trodde inte att jag skulle äta så mkt i sommar(fråga inte varför) men fan va fel jag hade hahahaah jag vill inte veta hur mkt pengar jag har lagt ner på mat, o konsum, alltså, det e fan inte normalt.
jag va i sthlm/uppsala typ hela förra veckan och mina kusiner klagade o blev fan oroliga för att jag åt så mkt onyttigt, tex för nån dag sen åt jag oreos, chips och cider till frukost.!
men vafan, palla bry sej man lever bara en gång! hehe.

annars då, va har hänt, jooo jag har faktiskt skaffat ett liv! ahahah. ärligt, trodde jag skulle sitta inne vid datan varje dag typ men nejfan har haft en gryyyym sommar!
o det bästa av allt är väl att jag kom in på jazz idag, eller fick brevet förra veckan då när vi inte var hemma så såg det idag, skrek,sprang runt o grät av glädje,  fetto förstod inte va jag sa när jag ringde för jag grät så mkt HAH
har hänt så mkt annat också men kommer fan inte på nåt nu, bara att jag va på min kusins bröllop förra helgen! åh älskar bröllop, det bästa är ju såklart maten o tårtan åååååååååh.
aja förlåt har skrivit för mkt nu, stackars er som måste läsa detta..


bjuder på en bild på mej o kissie(KS) när vi o fler va på harnäs för nån månad sen, då man kunde va ute utan att frysa ihjäl liksom

mina lår ser överdriver stora ut på den här bilden...hehe.
har lagt upp typ 100000 bilder på face också checka in dom liksom jaao, eller nej det e fan bara fula bilder, ahahah asså jag tycker verkligen att jag e världens roligaste..

JUSTE imorn åker jag, fetto o stinis till sthlm o kommer hem på torsdag!!!! vi ska shoppa,mysa o hare niiiice, det bästa av allt e väl all mat som vi ska äta, Inshallah.

PUSS/kurdi


Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen!!!

2010-08-09 @ 23:59:42
Postat av: emma-tjejen

Asså OOOMMGGGG jag verkligen ÄÄÄÄÄLSKAAAAAR eran blogg!! <3<3<3<3<3 Ni är så himla snygga och roliga, jag vill vara som er!!! snäälla kan inte ni skriva något till mig?? Skulle vara så fett gulligt, ni är liksom mina största idoler.. Thihi piusspuss brownies!!<3<3<3

2010-08-10 @ 00:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0