hedesunda


vi va ju o firade gaby i hedesunda igår! hade bara varit där en gång tidigare, men det e fan mysigt där måste jag säga.
iaf, är sjukt risig i videon, orkade inte sminka mej eller nåt när jag vaknade eheh.

men det va iaf sjukt kul igår/inatt/idag, vi grillade o dansade käka chips o massaa annat
vid 5 (på natten) stekte vi pommes o massa annat, mmmm nattkäk<3333

aja idag har jag inte gjort ett skit, så jävla trött, o snart börjar skolan. dör. ni förstår inte hur mkt jag längtar, åh.

aja hejdå orkar inte skriva nå mer, ska nog kolla på en film eller nåt o äta chips m dipp(L) finns det något bättre..?


 

Kommentarer
Postat av: gabyyyyyyyyyyyyyy

HAHAHHAHAH

2010-08-23 @ 19:23:50
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0